Təhlükəli Danimarka boğazlarından neft daşıyan Rusiya kölgə donanmasının tankerləri pilotların xidmətlərindən getdikcə daha çox imtina edirlər ki, bu da ölkə sahillərinə neft sızması riskini artırır.
Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə Bloomberg məlumat
yayıb.
Bloomberg və Danwatch-ın tərtib etdiyi məlumatlara görə, üç ay əvvəldən iyul ayına qədər Danimarka boğazlarından Rusiya neftini daşıyan kölgə donanma tankerlərinin 20%-i yerli suları bilən mütəxəssislərin köməyindən imtina edib. Bu rəqəm bir il əvvəl 4% artıb.
Hər gün bərələr və digər dəniz nəqliyyatı ilə keçən boğazlarda hərəkət etmək çətin ola bilər. Çoxlu dayazlar, güclü axınlar və müxtəlif su dərinlikləri var. Pilotların istifadəsi Beynəlxalq Dəniz Təşkilatı (IMO) tərəfindən tövsiyə olunur və onilliklər ərzində adi haldır ki, bu da həmin vaxt ərzində böyük neft dağılmalarının qarşısını almağa kömək edir.
Lakin Qərbin sanksiyaları Moskvanın dünyanın tanker donanmasına çıxışını məhdudlaşdırdığına görə, Rusiya getdikcə daha çox pis təmir olunan, sahibləri naməlum və sığortası şübhəli olan köhnə gəmilərdən ibarət donanmaya etibar edir. Hazırda Rusiya neft daşımalarının əksəriyyətini təşkil edən bu gəmilər əsasən pilotluq dəstəyindən imtina edirlər.
2023-cü ilin əvvəlindən Rusiya neftini daşıyan 1200-ə yaxın tanker Baltik dənizini tərk edib və bu axındakı "kölgə donanması” gəmilərinin payı durmadan artır. İyulun sonuna qədər olan üç ayda, 2023-cü ilin birinci rübündəki 10-dan dördündən 10 daşınmadan altısı gölgə donanmasının tankerləri tərəfindən həyata keçirilib.
Bu gəmilərin beşdə biri may və iyul ayları arasında Danimarka pilotlarının xidmətlərindən imtina edib. Danwatch-ın İctimai İnformasiyaya Giriş Aktı çərçivəsində sorğu vasitəsilə əldə etdiyi məlumatlara görə, bir il əvvəl rədd cavabı 20 məhkəmədən yalnız birini təşkil edib.
Kopenhagen pilotluğu məcburi etməyə çalışarsa, bu, Kremllə münasibətləri gərginləşdirə və qlobal neft tədarükünün mühüm mənbəyini poza bilər.
Alpər
Şərhlər