Dünyanın ikinci ən böyük konteyner qrupunun baş direktoruna görə, gəmilərin Asiya ilə Avropa arasında daşınma üçün Qırmızı dəniz və ya Süveyş kanalından istifadə edə bilməməsi səbəbindən qlobal ticarətdə yaranan fasilələr gələn ilə qədər davam edə bilər.
Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə Financial Times
yazır.
Danimarkanın AP Møller-Maersk-in baş icraçı direktoru Vincent Clerk Yəməndə husi üsyançılarının hücumlarından sonra konteyner daşıma şirkətlərini gəmilərini Ümid burnu ətrafında dəyişdirməyə məcbur etdikdən sonra gərginliyin azaldığını və malların daşınmasının vaxtını və xərclərini artırdığını söyləyib.
"Biz görürük ki, Qırmızı dənizdə bu vəziyyət qısamüddətli olmayacaq, ən azı ilin ikinci yarısına qədər davam edəcək... Biz yaxın gələcəkdə Süveyşdən keçə biləcəyimizə çox da inanmırıq", - o, Financial Times-a bildirib.
Qlobal ticarətin əsasını təşkil edən konteyner daşınması xərcləri, Husilərin hücumları noyabrın ortalarında başlayandan bəri kəskin şəkildə artıb və daha uzun göndərmə müddəti pərakəndə satıcılar və istehsalçılar üçün təchizat zəncirində problemlər yaradıb.
Maersk bildirib ki, bu ilin birinci rübündə daşıma həcmləri gözlənildiyindən daha yüksək olub və bu, Qırmızı dənizdə uzunmüddətli fasilələrlə birlikdə cari il üçün maliyyə proqnozlarına yenidən baxmağa səbəb olub. Şirkət indi əməliyyat itkisinin əvvəllər 5 milyard dollarlıq zərər proqnozlaşdırdığından sıfırdan 2 milyard dollara qədər olacağını gözləyir.
Xatırladaq ki, Fransanın ən böyük və dünyanın 4-cü yükdaşıyıcısı olan CMA CGM təhlükəsizlik riskləri səbəbindən Qırmızı dənizdən tranzitini dayandırıb.
Daha əvvəl bildirilmişdi ki, yanvarın 26-da Rusiya neftini daşıyan "Trafigura” tankerinə hücum Qırmızı dənizdə qanuni yüklərin əksəriyyətinin təhlükəsizliyini sual altına qoyub. Neftin qiyməti artıq 2 dollar artıb.
Alpər
Şərhlər